جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مراغه با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی گفت: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مراغه،با اشاره به اظهارات رسانه‌های جمهور آذربایجان علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی اظهار کرد: آذربایجان بخشی جدا شده از ایران است.

وی از وزارت امور خارجه خواست به اظهارات سخیف مسئولان و رسانه‌های این کشور پاسخ دهند.

خطیب جمعه مراغه اضافه کرد: جمهوری آذربایجان خاک این کشور مسلمان را برای جاسوسی و جنایت در کشورهای منطقه در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

امام جمعه مراغه در ادامه با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، افزود: با وجود تجمعات مردمی در سراسر جهان مدعیان حقوق بشر همچنان حامی اسرائیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی و اروپایی نه تنها جنایت صهیونیست‌ها را محکوم نمی‌کنند بلکه تجهیزات و نیازهای انها را نیز تامین می‌کنند.

وی اضافه کرد: کشورهای مسلمان منطقه از جمله ترکیه، آذربایجان در ظاهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند ولی در باطن تامین کننده نفت و نیازهای آنها هستند.

امام جمعه مراغه در ادامه با بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی دو امام جمعه شهید گفت: این مرد بزرگ برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب تلاش فراوان کردند تا در این راه با شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha